امضاء تفاهم‌نامه دفتر خدمات رضوی محمودآباد با اداره ارشاد محمودآباد
کد خبر: 4130612
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵

امضاء تفاهم‌نامه دفتر خدمات رضوی محمودآباد با اداره ارشاد محمودآباد

رئیس فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد در راستای توسعه فرهنگ رضوی و هم افزایی بین دستگاهی، تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی ،هنری، قرآنی و دینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد امضا شد.

محمد محمدی

محمد محمدی، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان محمودآباد، در گفت‌­وگو با ایکنا از مازندران گفت: در راستای توسعه فرهنگ رضوی و هم افزایی بین دستگاهی، تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی ،هنری، قرآنی و دینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با دفتر خدمات رضوی شهرستان محمودآباد امضا شد.

وی افزود: این تفاهم‌نامه ۹ فروردین ماه با حضور مدیر دفتر خدمات رضوی و جمع کثیری مسئول کانون فرهنگی و هنری و محصولات فرهنگی خادمیاران محمودآباد در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به امضاء رسید.

محمدی تصریح کرد: در این تفاهم‌نامه گسترش فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) در سطح شهرستانی، برای ارتقای فرهنگ زیارت و مشارکت در اجرای طرح های موثر و ماندگار فرهنگی، هنری، رسانه و اجتماعی قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: همکاری و همیاری در زمینه برنامه های فرهنگی و هنری و رسانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای ترویج فرهنگ و سیره رضوی، مشارکت در برنامه های مذهبی مضامین رضوی، بخش هایی از این تفاهم‌نامه است. 

انتهای پیام
captcha